Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Ağrı

Valilikler

Taşlıçay Kaymakamlığı
Taşlıçay Kaymakamlığı
Taşlıçay Kaymakamlığı
  • KAYMAKAMLIK
    İlçemizde Görev Yapmış Kaymakamlarımız Kaymakam Kaymakamlık Birimleri Protokol Listesi Mevzuat
  • TAŞLIÇAY
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular
  • İLETİŞİM
°C
19
Temmuz2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • KAYMAKAMLIK
    • İlçemizde Görev Yapmış Kaymakamlarımız
    • Kaymakam
    • Kaymakamlık Birimleri
      • İlçe Yazı İşleri Müdürlüğü
    • Protokol Listesi
    • Mevzuat
  • TAŞLIÇAY
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
      • İlçe Jandarma Komutanlığı
      • İlçe Emniyet Müdürlüğü
    • Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
  • İLETİŞİM

KODLA AĞRI PROJESİ KAPSAMINDA MASAÜSTÜ BİLGİSAYAR ALIMI

İHALE İLANI
T.C.
Taşlıçay Kaymakamlığı
Köylerine Hizmet Götürme Birliği Başkanlığından
Ağrı İlimizde yürütülmekte olan "Kodla Ağrı” projesi kapsamında kullanılmak üzere 30 adet masaüstü bilgisayar ve bu bilgisayarların ekran alım işi; Birliğimiz tarafından Açık İhale Usulü ihale edilecektir. Birliğimiz, 4734 Sayılı Kamu İhale Kanunu’nda belirtilen usul ve esaslara tabi değildir.
I. İdarenin adı: Taşlıçay Kaymakamlığı Köylerine Hizmet Götürme Birliği
1.1- Adresi: Hükümet Konağı Kat TAŞLIÇAY
  1. 2-Teıefon- Faks Numarası: (0472) 551 24 05- (0472) 551 21 70
1.3- Elektronik Posta Adresi
  1. 4-İlgili Personelin Adı Soyadı Unvanı: Ramazan TAŞDEMİR Birlik Memuru
  2. İhale konusu yapım işinin;
2.1.İşin Niteliği, Türü ve Miktarı: Ağrı İlimizde yürütülmekte olan "Kodla Ağrı” projesi kapsamında kullanılmak üzere 30 adet Masaüstü bilgisayar ve bu bilgisayarların ekran alım işi
2.2.İşin Yapılacağı Yer: Taşlıçay Kaymakamlığı Köylere Hizmet Götürme Birliği
  1. 3.İşe Başlama Tarihi: Sözleşmenin karşılıklı olarak imzalanmasından sonra hemen işe başlanacaktır.
2.4. İşin Bitirilme Süresi: Sözleşme imzalandığı tarih İtibari ile 20 (Yirmi) takvim günüdür.
  1. İhalenin;
3.1.Yapılacağı Yer: TAŞLIÇAY KAYMAKAMLIĞI MAKAM ODASI
  1. 2.Tarihi- Saati: 19/02/2019- 09:00 'da
  2. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir. İhaleye katılmak isteyenlerin ihale
Dokümanını alması zorunludur.
  1. İhale dokümanı Taşlıçay Kaymakamlığı Köylerine Hizmet Götürme Birliği Başkanlığı adresinde görülebilir ve alınabilir. İhale dokümanı 500,004 karşılığı aynı adresten temin edilebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.
Doküman bedeli Birliğin, T.C. Ziraat Bankasında bulunan 052326573549-5001 numaralı hesabına yatırılacaktır. Ayrıca Geçici Teminatı nakit yatıracaklar aynı hesabı kullanacaktır.
  1. Teklifler 19/02/2019 tarihinde İhale Saatine kadar Taşlıçay Kaymakamlığı Köylere Hizmet Götürme Birliği İhale Komisyonuna elden teslim edilecektir.
  2. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden verecektir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her iş kaleminin miktarı ile iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam götürü bedel üzerinden sözleşme imzalanacaktır. Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
8.İstekliler teklif ettikleri bedelin %3' ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
  1. Verilen tekliflerin geçerlik süresi, ihale tarihinden itibaren en az 60 (Gün) olmalıdır.
10- İHALEYE KATILMAYA İLİŞKİN HUSUSLAR
Madde 10- İhaleye Katılabilmek İçin Aranılan Şartlar, Gereken Belgeler ve Yeterlik Kriterleri:
  1. 1-isteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeleri teklifleri kapsamında sunmaları gerekir:
  1. Tebligat için adres beyanı; ayrıca irtibat için telefon numarası ve faks numarası ile elektronik posta adresi.
  2. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve Sanayi Odası Belgesi.
I -Gerçek kişi olması halinde, ihaleye ilişkin ilk ilanın yapıldığı yıl içerisinde alınmış, Ticaret ve Sanayi Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge.
2-Tüzel kişi olması halinde, tüzel kişiliğin siciline kayıtlı bulunduğu Ticaret ve Sanayi Odasından, idare merkezinin bulunduğu yer mahkemesinden veya benzeri bir makamdan, ihaleye ilişkin ilk ilanın yapıldığı yıl içerisinde alınmış, tüzel kişiliğin Ticaret Sicil Gazetesinde kayıtlı olduğuna dair belge.
  1. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri.
I-Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi.
2-Tüzel kişi olması halinde, şirket ortaklarının hisse durumlarını ve şirketteki görevlerini belirten, son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesinin aslı veya noter tasdikli örneği ile tüzel kişiliğin imza ve imza vermeye yetkili olanların noter tasdikli imza sirküleri.
  1. Mevzuat hükümleri uyarınca kesinleşmiş sosyal güvenlik prim borcu olmadığına dair, son teklif verme tarihinden önceki üç (3) ay içerisinde düzenlenmiş belge.
  2. Mevzuat hükümleri uyarınca kesinleşmiş vergi borcu olmadığına dair, son teklif verme tarihinden önceki üç (3) ay içinde düzenlenmiş belge.
  3. Şartnamenin 32. inci maddesinin (a), (b), (c), (d) ve (e) bentlerinde sayılan durumlarda olmadığına ilişkin taahhütname,
  4. Şekli ve içeriği bu şartnamede belirlenen teklif mektubu,
  5. Bu şartnamede belirlenen geçici teminat.
  6. Vekâleten ihaleye katılma halinde, istekli adına katılan kişinin noter tasdikli vekâletnamesi ile noter tasdikli imza beyannamesi.
  7. İsteklinin ortak girişim olması halinde şekli ve içeriği bu şartnamede belirlenen ortak girişim beyannamesi,
  8. İsteklinin ihale için teklif edeceği bedelin %3 'ünden az olmamak kaydıyla ilgili banka hesabına yatırılan geçici teminat bedeline ait belge.
l)İhale dokümanının satın alındığına dair belge
m)Tüzel kişi istekli tarafından sunulan iş deneyim belgesinin aynı tüzel kişinin yarısından fazla hissesine sahip, ortağına ait olması halinde sunulacak iş deneyim belgesinin başka bir tüzel kişiye kullandırılamayacağına ilişkin taahhütname,
10-2. İş Deneyim İle İlgili Temin Edilecek Belgeler
10—2.1 bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler: Bu Madde Boş Bırakılmıştır. 2
10—3. İş Deneyim Belgesi
Bu Madde Boş Bırakılmıştır.
ı ı. CEZAİ HÜKÜMLER:
  1. Yüklenicinin sözleşme konusu teslimatı sözleşmede belirtilen nihai teslim süresi içerisinde teslim edememesi durumunda; sözleşmede iş için verilen süreyi geçen her gün için sözleşme tutarının %3 'u oranında gecikme cezası uygulanır.
  2. Eksik ifa edilen veya zamanında ifa edilmeyen hizmetler için yükleniciye ödeme yapılmayacaktır. Görülen eksiklikler İdare tarafından Yükleniciye yazılı olarak bildirilecektir. Eksikliklerin devam etmesi halinde, ikinci bir uyarıya gerek kalmaksızın sözleşme İdare tarafından tek taraflı olarak feshedilir ve Teminat Mektubu nakde çevrilir.
I I-Birliğimiz tarafından ihale edilen bu işte yeterliliğe ilişkin hususlar idari şartnamenin ilgili maddelerinde belirtilmiştir. Birliğimizin tarafından gerçekleştirilecek bu ihale 4734 Sayılı Kamu İhale Kanunu’na tabi değildir.

İLAN OLUNUR.            
 
 
TEKNİK ŞARTNAMEDİR
ı. MASAÜSTÜ BİLGİSAYAR KASA ÖZELLİKLERİ
1.1 Teklif edilen bilgisayarın işlemcisi en az Intel core 15 , 7 . Nesil 4 core 6MB Cache ve 3.0 GHz temel işlemci frekansına sahip olacaktır. Teklif edilecek bilgisayarın ana kartı en az B250 Business Chipset olacaktır.
1.2 Teklif edilecek bilgisayarın ana kartı şartnamede belirtilen tüm bileşenlerle uyumlu çalışacak şekilde olmalıdır.
1.3 Teklif edilen bilgisayarın BIOS'u üretici firma için tasarlanmış olacaktır bu durum BIOS ekranında görülecektir.
1.4 Teklif edilecek sistemin ana belleği en az dört 4 GB DDR4 ve en az 2400 Mhz hızda, en az iki (2) DIMM slota sahip olacak ve üzerine RAM takıldıktan sonra en az bir (l) RAM slotu boş kalacaktır. Sistem ana kart üzerinde en az 16 GB’a kadar artabilecektir.
I .5 Teklif edilecek sistemde en az harici I GB ekran kartı bulunacaktır.
1.6 Teklif edilecek sistem üzerinde en az I TB kapasiteli 7200 Rpm hızında SATA3 HDD bulunacaktır.
1.7 Teklif edilecek sistem üzerinde orijinal dahili, SATA ve çift katmanlı DVD-RW sürücü bulunacaktır.
1.8 Teklif edilecek sistemde en az iki (2) adedi USB 3.0 olmak üzere en az sekiz (8) adet USB portu, en az bir adet RJ-45 portu, Display portu, VGA portu ve HDMI Portlarından en az ikisi, hoparlör, kulaklık ve mikrofon destekleyen Audio portu veya portları bulunacaktır (1,2 veya 3 port ile toplam 3 özellik sağlanabilir). USB portlarından 4 adedi kasanın ön yüzünde bulunacaktır.
1.9 Teklif edilecek sistemde en az bir (l) adet PCI Express X 16, bir (l)adet PCI expressXl ve bir(l)adet PCI Express X4 slot bulunmalıdır.
1.10 Teklif edilecek sistemde 2 adet M.2 bağlantı noktası bulunmalıdır.
1.11 Teklif edilecek sistemde bir (l) adet 10/100/1000 Mbps hızında çalışabilen RJ45 girişli Ethernet ağ donanımı bulunacaktır. (autosense 10/100/1000 Mbit/s hızında Intel veya Realtek chipsetli ve wake-on-Lan özelliğinde entegre Ethernet Kartı olacaktır.
1.12 Anakart üzerinde en az dört (4) adet SATA potu bulunacak bunlarda en az iki (2) adedi SATA3 olacaktır.
1.13 Sistem BIOS' u network üstünden boot özelliğini destekleyecektir.
1.14 Teklif edilecek sistem ile birlikte verilecek güç kaynağı (Power Supply) en az 300w Aktif PFC ve 80+ olacaktır.
1.15 Teklif edilecek sistemin sistem ünitesi, mouse, ekran ve klavyesi aynı marka olacaktır. F klavye dizilişinde olmalıdır.
I. 16 Teklif edilecek sistemde High Definition özelliğinde onboard ses kartı bulunacaktır.
1.17 Teklif edilecek olan sistemin kasası micro tower veya tower yapıda olacaktır. Arka kapağında asma kilit takılabilecek yuva olacaktır.
1.18 Sistem kasası üzerinde en az bir (l) adet 5,25 yuva bulunmalıdır. Kasa ön panelinde en az dört (4) adet USB çıkışı, mikrofon giriş ve ses çıkış portları bulunmalıdır.
1.19. Teklif edilecek sistemin en az Energy Star 6.0 uyumluluğu bulunmalı, bu uyumluluk wx.vw.cneı•gvstaı•. Veya www.eıı-cncrevstaı•. ()1'Q adresinde yayımlanmış olmalıdır.
 
1020. Teklif edilecek sistemin BIOS ayarlamaları yetkisiz kullanıcıların sistemi açmalarını engellemek amacıyla, parola (power on password) imkânına elverişli olacaktır.
I.21. Teklif edilen diğer sistem bileşenleri de (Kasa, monitör, klavye ve Mouse) aynı üreticinin ürünleri olacaktır.
I.22.Teklif edilen bilgisayarın İşletim sistemi OEM lisans modelinde en az Windows 1 0 Home 64 Bit olacaktır. Yazılımların orijinalliğini gösteren OEM Windows 10 orijinal Microsoft etiketi cihazın üzerine yapıştırılmış olmalı veya Windows 10 Orijinal hologramı bulunmalıdır.
2. MONİTÖR ÖZELLİKLERİ
2.1 Teklif edilecek olan LED Monitörler PC ler ile aynı marka ve aym renk olacaktır.
2.2 LED monitör en az 21.5” boyutlarında olacaktır.
2.3 Ekran Çözünürlüğü 1920Xl 080 çözünürlüğü desteklemelidir.
2.4 Ekranın en az 16,7 milyon renk destekli olmalıdır.
2.5 Monitörün üzerinde en az bir (l) adet DVI portu veya (l) adet VGA portu veya (l) adet HDMI portlarından en az iki tanesi bulunmalıdır.
2.6 Teklif edilecek olan ekran en az 1000:1 kontrast oranına sahip olmalıdır.
2.7 Ekranı en az 250 cd/m2(nits) parlaklık değerinde sahip olmalıdır.
2.8 Teklif edilecek olan ekran yatayda ve dikeyde en az 1600 görüş açısına sahip olmalıdır.
2.9 Ekranın en fazla 6 ms tepki süresi olmalıdır.
2.10 Monitörlerin tam Ölü piksel hatası sıfır (0) olacaktır.
3. GARANTİ KOŞULLARI, TESLİMAT VE DİĞER HUŞULAR
3.1 Şartnamede teklif edilen tüm cihazların detay parçaları dâhil en az 2 (iki) yıl süreyle hiçbir ilave ücret olmaksızın parçalı garanti kapsamında bulunmalıdır ve bu garanti üretici firma garantisi olup garanti süresi muayene ve kabulün tamamlanmasından sonra başlatılmalıdır.
3.2 YÜKLENİCİ arızalı ürünü teslim alırken, dış kontrolünü yaparak teslim alacaktır. Ürünün tamirinden geri dönüşünde yine kontrol edilerek teslim alınacaktır. Kargoda ya da taşıma sırasında oluşabilecek hasardan firma sorumludur. İdare’den teslim alındıktan tekrar teslim edilene kadarki sürede cihaz Yüklenicinin sorumluluğundadır. Cihazın YÜKLENİCİ servisteyken çalınması, kırılması veya başka büyük bir hasar oluşması gibi durumlarda kurumumuz derhal haberdar edilecektir. Yukarıdaki durumların oluşması halinde, YÜKLENİCİ servisteki ürünün yerine, eşdeğerde veya daha üst modelini, kurumunda da onaylayacağı başka bir ürün vermekle yükümlüdür.
3.3 Kargo ücretleri YÜKLENİCİ firma tarafından karşılanacaktır.
3.4 Kurulum Milli Eğitim Müdürlüğünce belirlenen okullara yapılacak olup sevkiyat ve kurulum için Yüklenici herhangi bir ücret talep etmeyecektir.

3.5 YÜKLENİCİ, cihazların kurulumlarının yapılabilmesi ve çalışabilmesi için, gerekli olabilecek her türlü ilave malzeme, orijinal donanımlar (şarj adaptörü vb.) ve gerekli yazılımlar cihazlar ile birlikte teslim edecektir. Teklif edilen tüm ürünlerin CD, kullanıcı başvuru kitapları ve aksesuarları ürünlerle birlikte ek ücret talep edilmeksizin sunulmalıdır.
                                                                                       Bilişim Tek. Öğretmeni
ONAY
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
  • Terör Arananlar
  • Ağrı Valiliği İhale Yönetim Sistemi
  • Muhtar Bilgi Sistemi
Cumhuriyet Mahallesi, Transit Cd. No:19, 04800 Taşlıçay/Ağrı
(0472) 551 21 70
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız